Sdtsdmr Kızlar hangi bezden alacaksınız? Sleep natural düşünüyorum 1 numara ? Sizin fikriniz ne?Bir de sezeryandan ne kdar sonra korse kullanılır? Owli var cırtcırtlı onu düşünüyorum?
Blcns Sdtsdmr canım daha doğum yapmadım korseyi bilmiyorum ama bebek bezi ben de sleepy aldım. Yenidoğan Pamuklu mendil de sleepy aldım
Meral-5866 Sdtsdmr ben prima premium care aldım yenidoğan 1 numara aldım şimdilik canım. Sleepy de iyi prima da. Sleepy ni ebatı prima ya göre biraz küçük canım. Ben o yüzden prima aldım 😊
Elifdoan Sdtsdmr bende sleepy tercih etmeyi düşünüyorum canım, okuduğum yorumlar baya olumluydu ilk deneme onu alıp, sonra zaten bebeğe göre şekillenir biraz da. Pişik yapma durumu vs
Glcnazz10 Sdtsdmr ben kizimda da kullanmıstim memnun kaldım evy baby aldm bu gebeligimde de mükemmel tavsiye ederim
Meral-5866 Sdtsdmr ben sadece 1 paket aldım 70 tane var. Stoklamaya gerek yok kullandıkça alınır marketlerde de var 😉
Elifdoan Sdtsdmr 1 numara yenidoğan göbek bağı oyuntulu var 40li paket, göbek bağı düşüne kadar onu almayı düşünüyorum. Sonra da 80li paket 2 numara alirim. İkisini denerim. Sonra baktım bebeğime rahat geliyor devam ederim
Sdtsdmr Yaa bir de sleepy de doğal falan yazıyor ama yorumları cidden herkes küçük demiş.bazıları küçük olduğu için sızdırıyor da demiş.premium care mi alsam kafam karıstı :)
Elifdoan Sdtsdmr valla ben o yüzden 1 numaradan çok sayıda değil de 2 numaraya çabuk geçiş yapmayı planlıyorum, çevremde kullananlarda sızdırma problemi hiç duymadim. Bezi takarken elde güzelce açmak gerekiyor o yan laslikleri filan. Öyle tam oturuyor
Asel21 Sdtsdmr prima ya da molfix. Ben molfix aldım yenidoğan 2 ila 5 kilo arası 3 paket aldık ikiz oldukları için
Hulyamya5477 Bende ilk başta sllepy aldım ama bebeğime alerji yaptı sonra Prima kullandık simdi Molfix kullaniyorum memnunum :)