Svdkbs sucilek yok canım sorun değil ki ne güzel işte. Benim görümcemde çok rahat bir hamilelik geçirdi mesela ne bulantı ne kusma herkesin bünye farklı sonucta. Üzülme tadını çıkart hamileliğin
Yesim1995 sucilek aman bacım şükret benim 1 haftadır var 7 haftalık hamileyim hele bugün akşam 4 e kadar bişey yiyemedim o derece
Svdkbs Yesim1995 yani sadece patatesin kokusu dokunmadı bana midemi bulandırmadı tok tuttu beni tuzladm yedim paso hamilelikte tuz iyi değil ama anca o sekilde bastırmaya çalıştım midemi. Dene bi belki sendede işe yarar :)
Svdkbs Yesim1995 doktor mide bulantısı icin ilaç vermisti ama o bile işe yaramamıştı bende patatesi tek geçerim :))
Irazca35 sucilek Ne güzel aman nazar değmesin kimisinin hiç bulanmaz keyfini çıkar ben 5 ay kusmaktan mahvoldum doğuma gün sayıyorum hala ilaç kullanıyorum 🤷🏼♀️🙈
Duduars sucilek 21 haftalık olduk.çok şukur hic ne bulanti ne başka bişe yaşamadim sadece suan yeni yeni migde yanmalari başladı dua ette olmasın bulantı arkadasim hastanelik olurdu hep 🙂
Yesim1995 Svdkbs tuz Bende çok kullanıyom ya domates salatalık ne bulsam tuzluyom bu da mı oğlan ki benim 🙈
Svdkbs Ama gerçekten kullanma ben ilk hamileligimde çok kullanmıştım sonra ayaklarım bi numara büyüdü top gbi olmuştu. Şimdi daha dikkat ediyorum aynı duruma düşmemek için :))