Irmakkk21 çocuk odası sorduk çilek vardı eve yakın 6-7 dedi 😄 tam aradığım model dedim gülerek yabana yani hem dolap evine yatırım olmuş olur yayıntını kaldırır benim biraz daha büyük yarısını yüklük yarısını cocuk dolabı kullancam hem yatak da cocuk yatana kadar 1 sene sen veya eşinde yatsa sırt rahatınız önemli ömürlük yatak derdi de biter duvarlarını stiker la süsle raf falan yap tamam büyüyünce de bi masa alırsın bitti gitti bu imkanlarda fazlasını yapmak tek maaaşla zor yani