34ten sonra ettiğini biliyordum arkadasımda aynı doktora gittiği icin.
34te gittiğimde birdaha ki muayenede çatıya bakıcak mısınız dedim sen istersen olur demisti ona göre hazırlıklı gittim.
her doktor söylemiyor sanırım ama eğer 39 falan değilseniz müsait değilim birdaha ki sefere olur mu diyebilirsiniz bence.