Lfsfn Aydeniz09 ben henüz doğum yapmadım ama 6 ay önce eltim doğum yapmıştı. Odaları temiz ama yepyeni değil tabi. Karadeniz hastanesine göre daha yeni ama.
Aydeniz09 Beyhan60 imperialde arkadaşım yeni Doğum yaptı memnun kalmadığını söyledi😣 Doktordan memnunmuş ama hastaneden memnun kalmamış
Lfsfn Aydeniz09 memnun kaldı eltim. Doğumuna bende gitmiştim. Hemşireler bayağı yardımcı oluyor. Doktorları da iyi güler yüzlü.
Beyhan60 Suan nerden bahsediyorsuniz odalari temiz olsumda yeni olmasin ben bugun yildizlinmedikalmhakkinda yorumlari okudum hicte ic açıcı degil