Mervesya SerenayAyran uykucu şirin oldum 😐 bırde huc bırsey yapasım gelmıyo baskada sıkayetımız yok elhamdülillah
Papatyali 8+0 olduk. Dün kalp atışı dinledik 🙈 çok güzeldi. Sabah bulantılarım arttı bu ara onun dışında iştahın azaldı iyice 😔 sizde nasıl gidiyor ❤
SerenayAyran Papatyali bir halsizlik varki üzerimde sormayın gitsin ne geçicek bilmiyorum hep bi yatma isteği 🙈
Belissima Haftamdayım genelde yatıyorum uzanıyorum bol bol istirahat modundayım. Zaten içimden de hiç bişey yapmak gelmiyor miskinlikten başka 😊
Papatyali SerenayAyran o bendede var maalesef kimse karışmasın hep uzanayım istiyorum ama olmuyo işte ☺
Mervesya SerenayAyran valla bende gecsınde gzl bır bahar temızlıgı yapmak istiyorum lakın supurgeyı acmaya useniyorum umudum 12. Haftalar belkı gecer 🤔
Selmasntks Deli gibi uyku isteği hiç bir şey yapasım gelmiyor sürekli yatıyorum zaten 15 dk fazla ayakta kalsam hemen baş dönmesi yaşıyorum ilk haftalar hep kanamam vardı zaten anca durdu kanama kalp atışını duyunca içimiz rahat etti biraz 💓 💤 😴 🤰