Misshenriett_e avuc içlerim ve ayaklarım kaşınıyor sürekli benimde çarşamba doktora gidince sorucam, sağlık ocagındakı doktorum hamılelıkte oluyor tedavısı yok krem ilaç veremem dedi. Erken doguma kadar gidiyormus kasıntı bende ellerımı ayaklarımı yıkayıp krem sürüyorum ama gece saat bası uyanıyorum kaşınto baslıyor 1 haftadır bole allahtan 20 gun falan var doguma