Kızlar adet düzensizliği problemim olduğu için doktora gittim. Her ay oluyorum ama farklı günlerde en geç 35-36 günde. Doktora gittim sol tarafımda polikistik over olduğunu söyledi. Çocuk konusunda sıkıntım olmayacağını söyledi. Benim gibi tek taraflı polikistik overi olup tedavisiz hamile kalan var mı?