Oznur1_23 Ben 9 haftalık hamileyim bugün ilk defa kaşığımda Kendini belli eden bir batma var korkuyorum öyle olan var mı acaba
Sentrk Oznur1_23 ilk uc ay kasik agrisi fazlasiyla olur…ikinci trimestrde duzeliyor canm…kasik agrin uzaninca gecmesi lazm…kanaman yoksa yada dinlenince gecen bi agriysa korkma canim…ilk uc normal bunlar
Hduygu Oznur1_23 postun üste kalsın daha fazla gören olsun diye yazdım canım😊 genelde cevap verilmeyen postlar aşağı düşüyo ve gören olmuyo
Sentrk Oznur1_23 sen uste almiyorsn yapilan yorum fazla oldumu,yazdgn soru sayfanin basinda kaliyo ve sayfaya ilk girildgnde snin sorunu gormus oluyoruz
Oznur1_23 Sentrk saol canımda sanki bugün ilk defa yürürken battı oturunca battı şuan uzanıyorum hafifledi ama tam geçmedi sanki adet olacakmışım gibi bacaklarıma vuruyor