Aysen1996 https://imgyukle.com/i/y4hCnp Kızlar ben bu yumurtlama testlerinden bişey anlamadım 3 gündür yapıyorum , sanki sonuç hep aynı ? Sizce bi fark var mı ? Ne anlamalıyım bu testleri bakarak yumurtlama yakın mı olmuş mu yoksa ?
Happybsrn Aysen1996 evt laboquick testi kullandım kaset olanı bnm de başlarda hep böyle çıktı sonra yumurtlma gördüğüm de t c’den daha koyu çıktı😀
Aysen1996 Happybsrn sende de pkos var mı peki , benim bu ilk denemem canim adet sonrası 4. Günümde başladım yapmaya , yaptığımdan beri koyu bi de kuruyunca düha karışık oluyor çizgiler belirginleşiyor daha çok
Happybsrn Aysen1996 pko var yani bekarken gittiğim de öyle diyordu doktor..ama evlenip gittiğim de pko diyen olmadı..bnde geçen ay ilk kez ovulasyn kullandım adetim bitsin yine kullancam