Gldn7 Kızlar tabanlarım agrıyo sizdede oluyormu 26+4 haftalık hamileyim 12 kg aldım vucut ağırlığındnmı acaba fazla dolanmıylrum evde işte yapmıyorum Bel agrısı olmasın diye acaba niye böyle oluyo
Zehra2604 Gldn7 benim de 28. haftada başladı, önce yanma oldu, şimdi sabah yataktan kalktığımda bile sanki gece hiç oturmamışım gibi ayaklarımın altı ağrıyor. Normal sanırım şuan
Gldn7 Zehra2604 evet bndede yanma oldu demkki normal her hamilede oluyo yataktaken bile agrıyo cözümü yokmu acaba
Prenses001 Zehra2604 aynen bende sabah sanki hiç uyumamışım dinlenmemişim gibiyim magnezyum da kullanıyorum ama
Zehra2604 Gldn7 ben post açtım burda, magnezyum kullanımını önerdi arkadaşlar, bu hafta doktora gidicem, ona sorucam, bilgilendiririm seni istersen ☺️