Fgn44 38+5 gunluk hamileyim bebegimin kafasi dogum kanalina girmis bekliyoruz karnim 1 kac gundur cok şık kasiliyor sanci yapiyor devamli tas gibi oluyor arada rahme baski yapiyor sancim oluyor benim gibi olanlar var mi ?
Mom20_ Fgn44 bnde bugun 38 oldum bende su yibi akinti oluyo belime sıklıkla giren agri var bebegin hareketleri baya azaldi doktora soyledim umursamadi bile sindidd udrarla birlikte kan geliyor ama kadin banamisin demiyo
Ayse41 Fgn44 Fgn44 bende senin gibiyim canım 38+6 özellikle bazen rahimde o kadar baskım oluyor ki iğne batar gibi çok canım yanıyor ama elden hiçbirşey gelmiyor 😟
Esra007 Fgn44 canım bende aynıyım 38+5 benimde belim cok ağrıyor hareket edemiyorum bacağıma vuruyor ağrısı ve bebişim cok hareketli karnıma ara ara sancı giriyor carşamba sezeryan olcam erken gelmezse
Miranmiray Mom20_ Canım idrarda kan gelmesi normal değil dinleme sen onu doktora git bakmak zorunda mecbur
Esra007 Mom20_ kanmı geliyor bana doktorum kan gelirse suyun gelirse acil ara beni yada gel demişti canım sen git doktora
Mom20_ Miranmiray burada oyle istedigin gibi gidemiyorsun mecbur termin almak zorundasin onlarda vermiyo
Busra9292 @Mom20_ başka bir doktora daha gözükün isterseniz durumunuz bence bekletilecek bir şey değil.
Mom20_ Fgn44 kac gundur psikoljim bozuldu resmen bebege bisey olacak diye uyuyamiyorum bisey yiyemiyorum korkuyorum bisey olacak diye rabbim benden bebegimden haberdar olsun insallah