Elizzz Canım merhaba bende 4 buçuk ay boyunca mide yanması çektim ve defalarca kanama geçirdim hastane de yattım,rennie iyi oluyor ama kısa süreli iyi geliyor😔yediklerine dikkat et asitli seyler yeme ben şade lokum yiyerek kurtuldum mide kapağını koruduğu için zamanla geçti inşallah kurtulursun🙏