Arkadaslar merhaba dogum yapali 10 gun oldu herşey normal şekilde ilerliyodu 12 cm kadar açılmam oldu o esnada surekli kas gevsetici igneler vurdular ama bebegin suyu bittiği için normal dogum olmadi acil sezeryana almak zorunda kaldılar ilk başta spinal anestezi uygulandı ama tutmadı sonra genel anestesi yapıldı çok şükür bebeğimi sağlıklı kucağıma aldım ama ayaklarım 10 gündür doğru düzgün tutmuyo çok agriyo kasiliyo başına böyle bisey gelen var mi ya da duyan emzirdigim için ilaçta kullanamıyorum ne yapmam gerekiyo acaba ?