Dillooss Kızlar 12. Haftadayım ve inanılmaz bel ağrım var belli yemekler çok dokunuyor inanılmaz gaz yapıyor kendimden tiksindim artık. doktorumun verdiği ilaç hiç bir işe yaramadı kocama üzülüyorum artık yanımdan kovuyorum buna bir çözüm lütfen
123melis Dillooss yürüyüş yapmanı öneriyorum folikasit kullanıyorsan o da gaz yapabilir ama bol su içip yürüyüş yapman lazım bence