Cagla89 Kızlar sadece burada içimi dokebiliyorum.. daha önce diğer açılan basliklarda da hikayemi paylaşmıştım..2 tüp bebek olumsuz olunca iki tarafta bulunan kistleri aldırdım çikolata kisti ameliyatı oldum 2 defa daha tüp bebek denedim olmadı .Ameliyatin üzerinden bir yıl geçti rahim filminde tüpler açık diye söylediler.. yapışıklık olsaydı hsg de çıkardı o da yok ama hala hamilelik oluşmadı.. merak ettiğim şey şu tüplerin açık olması yeterli mi yoksa tüplerin açık ve görevini yapıyor olması da önemli mi..kistler tüplerin işlevini yitirmesine sebep olmuş olabilir mi direk tüp bebek diyorlar da bana.. yumurta takibi klomen de olmuyor.. diğer bagisiklikla ilgili olan testleri de araştırmaya başladım yaptıracağım inşallah virüsten sonra..ne öneriyorsunuz bana.. bu kistler yüzünden benim gibi sıkıntı yaşayan var mı neler yaptınız ? Her an aklımda hamilelik fikri elimde değil.. evden çalışıyorum ama kafam hep orda..
Unicorn12 Cagla89 aynı dertten muzdaribiz ben henüz tüp bebek denemedim ama Eylül’de 3 sene olacak. Deniyoruz deniyoruz olmuyor benim kist 2,8cm doktorların hepsi engel değil dedi ama olmadı işte 😞 senin kaç cm? Ameliyattan sonra tekrardan oluştu mu?
Kubrayy Cagla89 aslında çikolata kisti engel değil diye biliyorum tüp bebeğe 😔 başka bir problem olmasın? Bağışıklığınızla ilgili birşey mi acaba yada yumurta kaliteniz rezerviniz nasıl amh? Hangi şehirde yaşıyorsunuz
Selimee Cagla89 canım benim çikolata kistim vardı sağ yumurtalığımı sarmıştı kitlem vardı 6cm emar çekildim iyi çıktı tedavi görüyordum enson ameliyat demişti doktor ve 3 çocuğa hamile kaldım beklemiyorduk düşünmedik 5 gün oldu sezeryan oldum doktorum kistlerim yok olduğunu söyledi bir mucizem oldu iç organlarımda yapışıklık yüksek derece bekleniyordu az Bi şekilde geçirdik onuda çok şükür doğumhanede ve ameliyathanede herkez için dua ettim rabbim isteyen herkeze nasip etsin doğuma gireceklere kolaylık versin sağ salim kucağına almayı nasip etsin hamilelerin yaşlıların ve çocukların duası kabul olur hepimizin duaları kabul olsun rabbim sizinde kucağınıza alabildiğiniz günü tez zamanda göstersin inşallah
MinnieMouse Cagla89 Unicorn12 instagramda clife macun var cikolata kisti icin cok fazla olumlu donus var. baktiniz mi hic? Ben pcoluyum macun ve hacamat vesile oldu hamile kalmama. Onca ilac tedavi karsisinda boyle bitkisel bisey denemekten zarar gelmez. Belki size de vesile olur soylemek istedim.
Cagla89 Unicorn12 inşallah benim yaşadıklarımı yaşamazsınn.. bu kisti olanlara duam .. benim ilk 22 yaşımda çıktı bu bela kistler tek taraflıydi o zamanlar ve solda pko vardı.. evlendikten sonra çocuk düşünmemek en büyük hatam oldu sonra düşününce yumurta takipleri aşılama 4 aşılama olumsuz..en son ihtimal ameliyat dediler..aşılamadan sonra solda da çıktı sağda 5 solda 3 tü.. 2 tüp bebek olmayınca doktor ameliyat edelim dedi kabul ettim çok yapışıklık vardı temizledim dedi.. sonraki denemelerde de olmadı.. 2 aydır hastaneye gidemiyorum umarım tekrar etmemiştir
Unicorn12 Cagla89 ne kadar zor bir süreç olduğunu tahmin edebiliyorum. Tüp bebek ve aşılama dışında yapabileceğim herşeyi yaptım. Geçen sene martta kimyasal oldu herkes umutlandırdı beni bak hamile kalabiliyorsun demekki diye ama 15 ay geçti üzerinden 😞 eahim filmim temiz amh gayet iyi tek taraflı kistim var ama Rabbim vermeyince vermiyor bize de sabretmek düşüyor. Ama hergeçen gün biraz daha yıpranıyorum hem fiziksel hem ruhsal. Allahım kimseye yaşatmasın gerçekten çok zor. İnşallah tekrarlamamıştır 🙏🏼 Clife denedin mi
Cagla89 Unicorn12 canım hamile kalabilmişsin ben de diyorum bak mesela ben hiç kalamadim kistler varken de alındıktan sonra da.. acaba kimyasal olmasınin sebebi kistlerin salgıladığı bazı sıvılar olabiliyor ondan mı oldu ? Hamile kalıp doğum yapan da çok insan var bu kistlerle
Unicorn12 yyagmur- ben denedim ve o ay hamile kaldım ama kimyasal oldu. Sonra yine denedim ama bu sefer bir faydası olmadı. Sende hamilelik oluştu mu?
Cagla89 Kubrayy canım bilmiyorum inan ki ne yapacağımı da şaşırdım artık..psikolojim çok bozuk.. amh rezervi iyi kalitesi hakkında bir fikrim yok. genetik test de yaptırdık bir sorun yok.. bir araba parası bu tedavilere verdik hala kredi ödüyoruz ve elde bir şey yok
Unicorn12 yyagmur- sadece soğan yaptım. Hatta onu da aman aman düzenli kullanmamıştım sadece vesile olduğunu düşünüyorum. Ama sonra ki kullanışımda çok düzenli kullandım olmadı işte
yyagmur- Tabiki vesile oluyor,rabbim isterse olur . İmkan varken de denemek lazım bence tekrar bir deneyin ama düzenli olarak yapın ben yanında birkaç bitki kaynatıp da içmiştim .inşallah size de şifa olur ,rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah.
Unicorn12 yyagmur- bu ay clife kullandım 6 günüm kaldı bekliyorum zaten olmazse Allah kısmet ederse eylülde tüp bebeğe başlıcam. O yüzden biraz daha rahatım açıkcası
Sevo006 Merhaba kızlar. Hem çikolata kisti 5 cm hem polibim vardı evlendiğim ay ameliyat olacaktım hatta hastaneye yatışım bile yapıldi hamilesiniz demezlermi ameliyat iptal. 2 ay hiç korunmadim doktorlar hemen olmaz dedikleri için ama aklımda da yoktu çocuk yapmak. Işinizi ferah tutun psikolojiyi zorladıkça olmuyor Allah isteyen herkese nasip etsin
Cagla89 MinnieMouse ben clife yi uzun yıllardir kullanıyorum hamile kalamadim ama ameliyattan önceki yumurta rezerviyle ameliyattan sonraki 2 katı amh sayısıni ona borçluyum..benim antibiyotiğe alerjim var kullandığım zaman vajinal mantar oluyorum soğan suyu ben de mantar yapıyor doğal antibiyotik olduğu için..
Zavira16 Bu sanırım biraz kısmet işi. Çikolata kisti olup hamile kalan bir sürü insan var. Bende de vardı kist önce bi kimyasalım oldu sonra 3 ay femarayla denedik onda da olmayınca ameliyat dendi. Ameliyattan 2 ay sonra aşılama denedik 2 kere tutmadı. Bu ay tüp bebeğe başlıcaz inşallah olur 🤲🏻 Umutsuzluğa kapılmayın rabbim elbet nasip edicektir 🤲🏻🤲🏻
Unicorn12 Cagla89 evet kalabildim ama ondan sonra bir daha hiç olmadı. Doktor alakası yok dedi ama bilemiyorum işte. Çok daha büyük cmlerle hamile kalan var evet okudum baya. Çevremde de var bakalım belki birgün
MinnieMouse Cagla89 osmanli hacamat diye Turkiye geneli bir ekip var. Instagram ya da facebook sayfalari var mi bilemiyorum ama ben kayseride bu ekipten referansla yapan bir bayana gidiyorum. Isinin ehli olmasi, duasi vs cok onemli cunku sunnet ve tam tesekkul olmali. Hastanelerde de yapiyolar. Arastirman lazim canim.