Hanımlar selamlar
ben 33 haftalık hamileyim en son muayenem de doktorum bebeğin sıvısının biraz az olduğunu ancak endişelenecek bi durum olmadığını söyledi. Ben normal doğum yapmak istiyorum ama doktorum bu durum normali zorlaştırabilir dedi benim merak ettiğim Suyunun az olması bebeğimİn sağlığı açısından bi sıkıntı yaratır mı Başına böyle bi durum gelen var mı Nasıl bi yol izlediniz doğum şekli önemli değil yeter ki bebeğim sağlıklı olsun Tecrübeli annelerden fikir istiyorum 🙂