Kızlar 5 haftalık gebeyim.Daha gebeliğim için daha doktora bile gitmedim.Ama iki gündür çok kõtüyüm.Dün sabah ufak bir baygınlıkla başlayan ve öğle saatlerinde kusma ve ishale dönen bir rahatsızlığım var.Bugünde şiddetli ishalim.Wc den geri gelemiyorum.5 dk de bir ordayım.İlk gebeliğimde hiç böyle bişi olmamıştı.Aranızda gebeliğin ilk haftalarında böyle olan varmı?Geçmezse yrn sabah doktora gidicem artık dayanamıyorum.Midemde su bile durmuyor.