Smskr0000 Merhaba 3lü tarama yaptırdım sonuçlarım iyi çıktı çok şükür 4lü tarama nedir herkese yapılıyormu
UrasEgeninannesi Smskr0000 genelde 2 Li ve 3 lü testler temiz çıktığında gerek duymazlar ama hastaneden hastaneye uygulama değişiyor canım . Kimi hastane herşey iyi çıksa da rutin olarak yaptırıyor.
Sare07 Ben sadece 2 liyi yaptırdım. Doktor 2 li taraman temiz, detaylı yaptırırım diyorsan 4 lüye gerek yok dedi.