Dillooss öyle canım aslında hamilelikten sonra aşırı kolay veririm çünkü bende düzenli beslenip evde egzersiz yapan biriyim o şekil ayda 10 kilo vermisligim var ama nedense bebegim için yiyip içemiyorum durduruyorum kendimi vicdan azabi da çekiyorum. Yane aşersem bile yemiyorum bu bana biraz fazla geliyor ..aramız eşimle de bozuldu kilo yüzünden neden yemiyorsun niye böyle yapıyorsun obez mısın sanki seni zayıf beğenmiyorum gördüm zayıf halini fln diyor ilk defa beni beğenmemekle ilgili bi cümle kurdu ama ben aşırı takıntılıyım 🙄🙄🙄