Sabikhadji kızlar iyi akşamlar saç kesmek olurmu hamilelikde baxıları dıyorki onrunu kısaltıyorsun kesdınızmı sacınızı benım sacım uzun kalın sıcak basıyooor
ZeynepTalas Sabikhadji canım ben hamile olduğumu öğrenmeden kestim niye bilmeden kesince bişey olmuyor niye öğrendikten sonra ömrü kısalıyormuş ne alaka yani saçma bence çocuğun ömrü Allah’ın iradesinde bi kere kulun eline mi kalırmış hurafe bunlar hep boş şeyler takma
momandboys Sabikhadji canım yanlış anlamayın ama her iki günde bir bu post açılıyor biraz kontrol edin ona göre açın zaten sorduğun soruda çok batıl inanmayın böyle şeylere
isimsizbebek Sabikhadji ben kestirdim doğum yaptım kızım su an 4 aya yaklaştı. İnanmayın öyle şeylere ömrü veren Allah .