KIZLAR 3 gün oldu norml dogum yaptım 2 gün sütüm gelmedi gögüs ucum yoktu ama yinede gelsin diye boş emzirmeye çalıştık biraz emdi ama artık kabul etmiyor bugünde sütüm geldi gögsüm taş gibi oldu süt kendi kendine akıyo sagma ya çalışıyorum akmıyor emmiyoda mama vermek zarfında kaldık hep uyuyo aç bıraktıkki emsin diye uyanmıyor zaten 2 kere mama verildi sadece önerisi olan meme ucuna çare bulan varsa fikir versin lütfen