Merhaba Anneler🙋🏻♀️
6 aylık hamileyim,ancak yatma veya uzanma sorunu yaşıyorum,napsam kaburgalarım agrıyor yada batıyor sanki 🤦🏻♀️Bel arkama Yastk koyarak takviye ediyorm ancak öyle biraz uyuyabiliyorum,Normal oturuşta bile gögüs kısmının alt tarafları agrıyo,Bu sorunları yaşayan var mı? Yada önerisi olan 🤗