Kızlar 3 haftalığım daha yeni öğrendim gebeliğimi günlerdir burda sorularımla bunalttım ama 1 kere dış gebelik gecirdiğim için tedirginliğim var haliyle pembe lekelerim geldi 5 gün bugün yok şükür ama kasığımda sanki regl olcakmsm gibi bi sancı var bu ilk haftalarda normalimidir