Merdgn zeome Zeytinyağı sürüyordum nemliydi çok iyiydi biraz bırakınca fark etmedim çatlamaya başlamış 😔😔 Şimdi yine sürüyorum..
Caglaaa14 Busra221 benim 30-31 gibi başladı kızarıkliklar maalesef yağ vazelin falan kullandım ama doktor zaten genetik çatlayacağın varsa her turlu çatlar diye 🤦🏼♀️
Ayisigi zeome benimde öyle oldu cildiyeye gittim hemen krem verdi geçti çatlak kremini kullnma alerjik yapmş dedi sadece Hindistancevizi yağı kullanıyorum
Nadiya zeome ben ilk başta bebek yağ kullanıyordum ama bir faydasını görmedim, kaşıntı oluyordu. Hata hindistan cevizi yağı da kaşıntı yaptı. Kakao yağ en güzel oldu ama her sefer eritmek zor olduğu için avokado ve badem yağ da kattım.