Selinnnn91 1 hatta önce doğum yaptım bebegim göğsünü Emmiyor :( silikon uc sırıngayla açma ne yaptıysam bebeğim göğsümü tutmadı yardımlarınıza ihtiyacın var 🙏Sağım ile veriyorum.ama emmesini istiyorum:(
Bttll Selinnnn91 canım benımde oyleydı ben silikon gogus ucu kullanıyorum 33 gundur 😐 bebegın ac kalmasından dha iyidir. Silikonla emzirmeye calıs canım.
feamtrmea Selinnnn91 benimde ilk kızımda öyle olmuştu hç yoktu göğüs ucum plastik göğüs ucu kullandım sonradan kendi çıktı zaten vazgeçmeyin bence emmesini sağlayın o çıkacaktır bi süre sonra kendi
CgdmZtrk Selinnnn91 göğüs ucunun bebeğin emmesinde hiç bir önemi yok arkadaşımın göğüs ucu yok bebeği nasıl emiyor. Kendiniz sırt üstü yatın bebeği memenizin üstüne koyun o şekilde tutar belki. Bir de bebeğin kafasını arkadan tutun iki kulak arkasından memenize kafasını yapıştırın.
Meryematik Benim ilk dogumumda ucum hic yoktu hep basta 1 -2 dkka sagdim sonra bebegi koyuyordum elektirikli sagma makinalari en cok uc yapiyor. Makina ucu cikarttigi gbi bebegi koyunca cok rahat emiyordu ogle ogle ucum oldu zaten
ayzey20 Selinnnn91 bende aynı sıkıntıları yaşadım ilk bebeğimde tutamıyor öyle olunca sağa sağa çeke çeke 2 ay sonra çıktı o zamana kadar plastik üç kullandım. Kendim kullanmadım ama bilmiyordum şunu gördüm göğüs ucu çıkartıcıymış deneyin isterseniz faydası olur belki https://www.e-bebek.com/lansinoh-pratik-kolay-gogus-ucu-cikartici-p-lsi-90279/?gclid=Cj0KCQjwoPL2BRDxARIsAEMm9y-xZJOwrVAkXtMKS0hJLn5kjFEGLD7akU5liyN9hPIfxYwX9XwGi3MaAgANEALw_wcB
Ilawka Selinnnn91 masaj yap gogus ucunu kremle falan.yaglarla.. tutmasa bile her defa bebeyine gogusunu ver ve gogus ucunu mutlaka kullan
Glcnazz10 Selinnnn91 canım zorla biraz vermeye çalş bnmde ilk gebelikte hiç yoktu çok şükür çktı biraz ugraşmaya çalş
Pamuk94 Selinnnn91 siringa ile gogus ucunuzu çekin hemen cikiyo çektiginiz an bebeginize verin İnternetten bi arastirin hemn çok isinize yariycak siringa ile meme ucu cikartma yazin bi bakin