Gulecan nekadar planlarsan planla çift çizgiyi görünce yaşanan şoka engel olamıyorsun🤓 6. Hafta şuan vücudunda fırtınalar savaşlar var demişti bana doktorum. Benimde zordu biraz o dönemler 9. Haftadan sonra hiçbirşey kalmıyor allahın izniyle🙏🏼 Kendini hep rahat hisset, uyumakmı iyi geliyor uyu, yürümek i yürü müzikse dinle. Kendini takma hiçbi duyguya zorunlu hissetme hiçbirşeye🙌🏽 Günler geçtikçe vücudun tüm bu değişime ve hormaonlara alışıyor🌸