Kevserr42 şuana kadar bende hiç durmadım ama annemler gelecekler bir iki güne o yüzden onlar gelsin daha rahat olurum diye nişanı görünce beklemeye aldım kendimi ama Egemen paşamızın işi belli olmaz her an da gelebilir beklemedeyiz sağlıklı olsun da Rabbimin izniyle herşey olur inaşllah