Eork aminn inşallah ben kimyasal sonrası çok taktım kafama 6 ay kadar olmadı sonra oldu kese oluştu ama gelişmediği için kendiliğinden düşük yaptım o yüzden anlıyorum korkunu insanı biraz psikolojik olarak düşürüyor sonrasında takmıcam dedim hiç Aralık bırakmadım hemen ertesi ay hamile kaldım takma demek kolay biliyorum ama gerçekten kendini rahatlatmazsan baya yorucu oluyor süreç yaşadım çünkü aynısını 🤗 o yüzden fazla sıkma kendini benim bulantım 6.haftada basladı tam gaz devam ediyor 😀 dediğin gibi sağlıklı olsunlar da dayanacağız rabbimin izni ile