Esmaad 30+3 haftalık hamileyim ve son bir buçuk aydır kilo almıyorum aynı kilodayım yemek yemem normal ama anlamış değilim neden böyle aynı durumu yaşayan var mı ?
halime21 Esmaad bende 32+5 son iki haftada 1 kg vermişim doktor çok güzel dedi 😊 ve bebek kilo almıştı sıkıntı yapma
Semaaonursnmz Esmaad ben kilo bile vermiştim ama bebeginki artmıştı 3 kilo vermiştim o haftalarda bebek de normalde sıkıntı yok kuzum sevinmelisin buna ☺️
busraburcak Esmaad canım çok normal ben 32’den beri 59’um dün 60’la doğuma girdim 2 aydır aynı kilodaydım ama bebiş gayet iyiydi
Kader13 Bebek sağlıklıysa sorun yok bende bır kaç haftadır kılo almıyorum ama bebek kılo almış kafana takma:)
Esmaad Kader13 işin tuhaf tarafı bebek kaç kilo bilmiyorum çünkü yurtdışındayım ve hamilelik boyunca sadece 2 defa ultrason oluyor diğer bütün kontroller sohbet ediliyor 😒
Kader13 Esmaad içini ferah tut canını sıkma cok zayıfda dogacak deıl benım doguma 7 hafta var 1 bucuk kılo dert etme vucudun bebegın ihtiyacını karşılar zaten :)
Bktbll Esmaad bende 30+4 günlük hamileyim benimde kilo almam durdu haftaya kontrolm var sorucam doktoruma bazen bir kilo eksık oluyorum yemek yiyorum o kiloyu alıyorum anlamadım gitti
hulyatkknt Esmaad 37 hafta bitiyor 5 kilo aldım sadece oğlan 3.5 kilo bir ara bir haftada 3 kilo bile.verdim sizin alıp almamanızin çocukla bi ilgisi yok merak etmeyin sağlıklı besleniyorsaniz bebisinizin de kilosu iyiyse hiçbir problem olmaz.
Bktbll hulyatkknt bende kilo verdim bi alıyorum bi düşüyorum 30+5 günlük hamileyim cuma kontrolum var inşallah bir sorun olmaz bu kilo konusu cok kafama takıldı
hulyatkknt Bktbll ay hiç takmayın çok olası ben burda hamilelikte on kilodan fazla vereni bile gördüm bebisle alakası yok bizim kilonun.