Alimm Arkadaşlar 30 haftalık hamileyim ve kaplamam çok kötü agrı yapıyor napmam lazım dişçiye gidicem ama napabilir ki varım doğal yöntem çok kötü rabbim kimseye yaşatmasın😞😞
BurcuAydin Alimm 8.5 aydır cekiyorum malesef 😣 fırçalayıp kanayınca rahatlıyorum geçiyor ağrısı ozaman çok geçmiş olsun dış ağrısı zordur
Ilkannelik Alimm soğuk kompleks yapabilirim yanağından ara ara gayet iyi geliyor. Karanfil yağı da öneririm. Bunun dışında diş ağrısı icin dualar var bolbol dua 😉
Alimm BurcuAydin rabbim kimseye yaşatmasın ama hamileyken daha zor hiç birşey yapamıyorsun korkuyorsun zarar görür diye ama bunlarda geçecek inşaALLAH
Alimm [bilinmeyen] sağol canım gittim doktora kısa vadeli bi iğne yaptı bebeğe zararı yok korkma dedi ama akşamına çok kötü oldum şimdi birazdaha iyiyim ama ağrıyacak belli randevum aldım gidince sorucam canım inşaALLAH tamamen geçer dua et canım
BurcuAydin Alimm aynen hamilelikte çok zor 35+2 yim bende cekiyorum doğumdan sonra da emzirildiği için yine tedavi yok Allah yardımcımız olsun 🤗
Alimm Ilkannelik bende bol bol okudum yanağıma buz kompleksi yaptım şimdi biraz daha iyim inşaALLAH tekrar ağrımaz