İlk zamanlar “ aa hamileyim bu da bebeğim canım benim” moduna gireceğiz zannediyoruz ama pek öyle olanı görmedim sıkma canını . Benim ilk 16 hafta zor geçti 20 de hareketleri yavaş yavaş hissetmeye başladık şimdi 25 olduk bu arada öyle bi alıştık ki eşimle aksamlari hareket edince seviyoruz konuşuyoruz sonradan gelişiyor şahsi tecrübem bu yönde 😉