Geçenlerde çok yürüdüm yordum kendimi ve akşama acillik oldum doktor sağ böbreğinde büyüme var dedi ama ne kadar olduğunu demedi gittiğim başka doktordu kendi doktorum değildi kendi doktoruma söyledim (doktoruna danış diyenler için ) aranızda bu sorunu yaşayan var mı