EsmalyasAygr Merhaba arkadaşlar ben 18 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim suyun azalmış bir hafta sonra tekrar kontrole gel dedi böyle bir durum yaşayan var mı önerileriniz var mı
MerveTarhanKzlrmak EsmalyasAygr ben yaşıyorum ama senin baya erken azalmış benmde 29 da azalmaya başladı şuan 33 deyim her hafta kontrole gidiyorm bol su iç havuç suyu ve deveci armutu ye ve bol istirahat yatacaksın inş normale döner benm düşmüyor ama çıkmıyorda böle devam ediceZ diyor doktorm gittiği yere kadr
sevda_buyuk25 Kadın doğumdaki doktor zehirli troid dedi Dahiliye ye git iaç falan verecekler dedi bugün gittim ama doktor bir ay sonra gel öyle ilaç verebilirim dedi bilmiyorum zarari olur mu bebeğe çok korkuyorum 0.27-4.2 çıktı Deletedmom337 EsmalyasAygr
EsmalyasAygr Deniz2961 Aysealty MerveTarhanKzlrmak ben Kırıkkale de oturuyorum kendi doktorum Ankara da burada da bi doktorum olsun diye birine daha gidiyorum o doktor söyledi yarın kendi doktoruma gidicem umarım öyle birşey yoktur