Damlaaa35 Canım kendi aldıklarımı ve almayı düşündüklerimin listesini yapmıstım onu paylaşabilirim. Benimde agustos sonu görünüyor doğumum ve ilk gebeliğim kendimce mantıklı buldugum şeyleri çok abartmadan almaya çalıştım eksik olursa gidip alınır magazadan ihtiyaca göre, ama çokta fazla olmasın giyemeden büyür cocuk diyorlar bende kendimce aylara yayarak bunları aldım umarım yardımcı olur fikir verir sana da
Kıyafet olarak,
-2 tane 5 li hastane çıkışı(10 lu alacam bir tanede)
-1 tane 2 li 0-3 ay takım
-2 tane 0-3 ay tulum
-2tane 3-6 ay tulum
-4 tane yenidoğan ve 1-3 ay yarım kollu beyaz zıbın
-2 tane 3 ay sıfır kol ve askılı beyaz zıbın
-2 tane 6 ay sıfır kol ve yarım kol beyaz zıbın
-2 tane yenidoğan iç gömlek
-2 tane 0-3 ay yarım kollu renkli desenli yandan cıtcıtlı body
-5 tane 0-3 ay uzun kullu yandan cıtcıtlı renkli desenli body
-5 tane 3-6 ay uzun kollu yandan cıtcıtlı renkli desenli body
-2 tane 0-3 ay elbise
-7 tane 0-3 ay patikli-patiksiz alt pijama
-4 tane 3-6 ay patikli patiksiz tek alt pijama
-2 tane 6-9 ay patikli alt pijama
-2 tane 3-6 ay gece pijama takımı
-Penye yelek,annemin ördüğü yelek ve hırkalar
-ince kalın battaniye
-Farklı aylarda corap
-Ağız bezi,omuz bezi,emzirme önlüğü
-Bikaç tane farklı büyüklüklerde müslin örtü
-Havlu, bornoz seti
Diğerleri,
-Reflü yatagı
-Babynest
-Emzirme yastığı,göğüs pedi
-Alt acma minderi
-Bebek şampuanı, pişik kremi,tırnak seti,alt açma bezi,altını silmek için kare pamuk(küvet filan alınacak daha)