Menekse123 30 + 3 deyim dün kanamam oldu neden olur acaba yada bole olan war mı ilk hamileligim çok korkuyorım bebegim için
Nesslihan Bende bu cuma 30+0 da bi iki damla kan geldi acile gittik enfeksiyon çıktı. Yatış yapıldı antibiyotik tedavisi uygulanıyor bugün çıkacağım inşallah. 30 +2 yiz
Menekse123 Nesslihan bende bir iki damla deyil biraz vardı erken doğum dedi 1 gün yattım cıktım simdi ama halen Korkuyorum
Menekse123 Nesslihan aminn insaAllah allah razı olsun 💕 erken doğum olabilir dedi bebişde biraz zayıf kalmıs ondan sanırım iğne serum felan yedim geri geldim yarın tekrar gidecem dualarımıızı eksik etmeyin lütfen 🙏🙏