Kızlar bugün kontrole gittik 33.+3 gün olması lazım 32 haftalık görünüyor dedi doktor kilosu da 1.800 normal diyo kilosuna burda bir sürü hamile var herkes yazıyo bu haftalarda 2 kilodan aşşağı görmedim kimseyi benim kilosu az bide doktor değişikliği yaptığım iyi oldu diğerinin yazdığı ilaç. bana zararlıymış meğerse bide hiper tiroidim var ilaç kullanma artık dedi meğerse kullanmam lazımmış