Ebruebrudd Perşembe günü spinal sezeryan oluyorum ilk doğumum ve 37 haftama yeni girmiş olacağım bebeğimin suyu az olduğu için alıyorlar :( göğüs ucum hiç yok bunun için önerebileceğiniz birşey varmı ? Birde çok korkuyorum spinalden bana dua edermisiniz
Dilara8228 Ebruebrudd Ben 2 defa oldum böyle korkmana gerek yok canım içini ferah tut . Benimde bir göğüs ucum yoktu bebeklerim almadı malesef onu sürekli sagdim onu öyle verdim
Aysima23 Ebruebrudd bende ilk gebeliğimde spinal oldum ve şuan hamileyim tekrar spinal olmayı düşünüyorum korkacak hicbirsey yok aksine eğlenceli ve güzel.. Sadece rahat ol stres yapma sakin ol bol bol dua et. Benimde meme ucum yok bir öncekinde bayağı bir sıkıntı çektim.bunda silikon göğüs ucu var onu almayı düşünüyorum ve sende alabilirsin
Ummuhanjeso Ebruebrudd korkma canım ben 34+3 de spinal sezeryan oldum çabuk toparladım tabi bünyeden bünyeye değişiyor ama korkma moralin ne kadar iyi olursa o kadar çabuk toparlanırsın benim bu 4. günüm ve ilk defa sezeryan oldum çok çabuk toparladım sürekli yürüdüm sıvı alımına dikkat ettim gaz yapacak yiyeceklerden uzak durdum sadece ilk ayağa kalkma zorluyor ama zor diye sakın pes etme. İnşallah sağ sağlim bir şekilde alırsın bebeğini kucağına. 🙏
Zeynepsa Ebruebrudd spinal oldum bende sizşn gibi yazmıştım buraya.Rahat geçti benim başağrısı vs olmadı ama ben çok fazla su içtim ondan bence.Aventin göğüs uçları var bi onlara bak
Serpil02 Ummuhanjeso merhaba bende 35 haftaligim yarın tansiyon yüksekliğinden sezeryana alinicamda bebeğiniz küvezde kldimi ne kdar doğdu acaba ben çok endiseliyimde
Ebrdef Ebruebrudd spinal çok rahat gerçekten hiç korkulcak birşey yok, göğüs ucu için emzirmeye getirilince bebek, yardımcı oluyorlar eğer bebek hiç tutamazsa memeyi şırıngayla biraz çekip büyütüyorlar hemsireler
Zuzuum Ebruebrudd spinalden korkucak bişi yok canım günde en az 5 kahve ve en Az 3 lt suyla 1 haftada bütün narkozu atıyosun ne baş ağrısı kalıyo ne omuz ağrısı
Ummuhanjeso Aybukeb evet girdi ama çok şükür durumu gayet iyiye gidiyor duanızı eksik etmeyin inşallah 🤲
ArzuCnbz Ebruebrudd 2 gün oldu spinal doğum yapalı hiç ama hiç korkma karincalasma hissinin çeyreği bile değil hissettiğin şey. Benim panik atagim vardı hiç de bişey olmadı. Ameliyattan sonra ilk ayağa kalkmak gerçekten çok zor ben hiç yılmadım sürekli kalktım hergun daha iyiyim çok şükür . Benim bebeğim kuveze alındı sadece onu dusundum iyi olmak zorundayım çünkü. Sende bebisine odaklan onlar için herşeye deger
ArzuCnbz Ebruebrudd 36 haftalık doğdu kilosu da çok iyi ciğer geliştirici de vuruldum ama kendi başına solunum alamamış o yüzden bir hafta kadar kuvezde kalicakmis ☹️
Damlamom Ebruebrudd Canım göğüs kalkanları var emzirirken takıyorsun onu şeffaf birde göğüs ucunu çıkarmak için pompalar var küçük ondanda alabilirsin maliyetli değiller canım işini görür birinden biri
Ummuhanjeso Serpil02 evet küvezde şu an ama çok şükür gelişimi iyiye gidiyor canım 10 ya da 15 gün kadar kalabilir dedi doktorumuz kilosu 2400 gramdı Doğduğunda
Annesed Ebruebrudd göğüs ucu çıkarmak icin küçük aparatlar var alıp her emzirmeden önce kullanabilirsin zaten bir süre sonra sürekli emziriyorsan kendiliğinden çıkıyor spinal içinde sakin ol dua et bebeğini gireceğin anı hayal et ben görememiştim ameliyatin yarısında uyutmuşlardı sigara kullanıyor musun