Dün olmam gereken adeti olmadım. Bugünde hafif pembe arası kahverengi lekem geldi. Ama sadece peceteye silince geldi ama sol kasığımda adet olacakmısm gibi agrı var ama dayanılmaz gibi değil . sabahları ve gün içinde mide bulantısı yasıyorum. Adet mi olacağım yoksa tutunma kanaması dedikleri mi kafam cok karıstı daha test yapmadım