Arkadaşlar yazdı okumuştum burda. Eczanede sarı toz mu ne varmış sulandırıp şırıngayla sıkıyormuşsun o bölgeye. İyi geliyor geçiriyor demişlerdi Bi sor canım doktoruna ve eczaneye. Bide tuvaletini yapıp temizliğini yaptıktan sonra batikonla, fön makinası tutup iyice kurutuyorlarmış ıslak kalması daha acı veriyormuş