Merveyyyl arkadaşlar henüz 5 haftalığız. Biraz ayakta sabit kalsam beli ağrıyor normal mi yaşayan varmı
Zehra1905 Merveyyyl bende de vardı 3. ayimin sonunda geçti. Çok ayakta kalmayın bol bol dinlenin ilaç da içemiyoruz malum başka türlü hafiflemiyo maalesef
H6D6ylmz Merveyyyl Ben 8 haftalik hamileyim bel ağrısı ve yanlarım ağrıyor sag tarafta sol tarafta ara ara kasik agrisidi oluyor
Mavilipembeli Merveyyyl bende de vardı geçti çok şükür evin içinde de ortopedi terlik giyiyorum dikildiğim zaman da iş yaparken çok rahat oluyorum
Esma98 Benim de ilk haftalarda aşırı bel ağrım vardı. 4.ayıma girdiğimde geçti. Ben de hep tedirgin oluyordum acaba bebeğim iyi mi diye. Ama kese genişledikçe ağrıların olması normal korkmayın😇
Selin3561 Bahriye06 bende 29 haftayım hala agrım oluyor o agrı her ay olabılıyor yani bebek büyüdükce
Bahriye06 Selin3561 adet zamanlarımda değil sürekli ağrıyor kuyruk sokumumum da ağrıyor bol bol dinleniyorum bende yatıyorum günümün çoğu zaman
Deri Merveyyyl Merhaba canım, ben çok erken öğrendim ve o günden beri sırtım ağrıyor, hatda post açmışdım bence normal ama yinede çpk ağrı olunca uzan ayaklarını kaldır az dinlen🙏🏻😘
Prensesannesi96 12 hafta oldu 3 gündür yoğun derecede agrıyor sabahları başlıyor yataktan zor kalkıyorum Canm bendede var sıcak tutuyorum belimi ama yine aynı 😔 insallah geçer
Merveyyyl Analık zor arkadaşlarım anlaşılan.. 😊 bebeğe bir şey olmadığından emin olabilsek her acıya katlanacağız 😂
81anne Merveyyyl evet gerçekten öyle acı çektiğimiz için değil bebeklerimize bişey olck endişesi korkusu var