Elizzz bence al arabaya falan koyarsın gerektiğinde. Daha doğrusu setler var onlardan neden almıyorsun ki ikisi birlikte satıyorlar hemde uygun fiyata. 3 tekerlekli arabadan vazgeç derim çünkü devrilme sorunları oluyormuş pek kimse önermemişti. Bu bebek beşiği gibi olanlar travel sistem sanırım ben onlardan almadım normal bebek arabası aldım. Onu söküp çıkarmaya uğraşamam gereksiz buldum. Ben gidip görüp aldım 4 baby markası, o beşik gibi olanlardan değil. Yanında pusetiyle birlikte 600 tlye verdiler. O kadar güzel ki çok memnunum. Sağlam kullanışlı görsel olarak da çok güzel. Bence 1000 tlye o gösterdiğin arabayı alacağına, benim dediğimden al puseti de olsun içinde. Beşik gibi olmadığı için daha çok zaman kullanabilirsin büyüse bile