Selam kızlar. 12+6 günlük hamileyim bu zamana kadar miğde bulantım hiç olmadı desem yeri. Ama 3 4 gündür midem çok bulanıyor ve istifra ediyorum. Normalde 12.haftadan sonra bulantılar azalırmış benim yeni başlıyor sanırım. Kan sulandırıcı hap ve iğne. İnsülin direnci yüzünden glukofen, troid ilacı ve decavit kullanıyorum. Bu ilaçlardan dolayı olma ihtimali varmı decavite yeni başladım daha 4 5 gün falan oldu