Merhaba güzel anneler,
burada o kadar çok doğum hikayeleri okudum ki ben de yaşadıklarımı paylaşmasam olmazdı😂
Öncelikle Allah kimseye evlat aratmasın, hepimizin evlatları sağlıcakla dünyaya gelsin.
Eşimde bende çocuk sahibi olmak istiyorduk ama öyle özel bir çabamızda yoktu. En son Ağustos ayında regl olmuştum Eylül ayında regl olmayınca önce Kurtköyde oturduğum için Emsey Hastanesi, Ersoy Hastanesi, Pendik Medicalpark Hastanelerine gittim test yaptırdım sonuç hep negatif, bilirsiniz regl olmamak çok kötü heryerim şiş içerisinde kaldım. Son olarak ta Adatıp Hastanesine gittim ve 1139 çıktı betahcg. Medicalpark Göztepe hastanesine geçtim sonra Aslı Nehir Aytan ile daha önce muayenem olmuştu doğumda da kendisiyle ilerlemek istedik, lakin bizi bekleyen bir süpriz ise kendiside hamileydi :) 12. Haftamızda ikili test için yine aynı hastanedeki Cihan Bey’e gitmiştik ve o gün olan ilgisi alakası bizimle ilgilenmesi sonucunda doğuma kadar bizimle oldu. Benim oğlumda Corona zamanı bebeklerinden olduğu için hamileliğimin 6. Ayından itibaren evden çalışmaya başladım, biraz da işime geldi evde rahatça çalıştım. Doğum zamanı ise hep aklımda o anı yaşamak vardı, normal doğum yapamazdım çünkü muayene olurken bile canım yanıyordu, doktorumda bu yüzden gebelik boyunca sadece 1 kere alttan muayene yaptı. Gelelim doğum anına, hayatımda belki bir kere yaşayacağım bu duygudan mahrum olmak istemiyorum dedim, o yüzden de epidural olmaya karar verdim. Başıma ne geleceğini bilmeden, ağrım sızım olur mu düşünmeden sanırım analık duygusu rahminize düştüğü an başlıyor☺️. Omuriliğinizden bir iğne yapılıyor ve anestezi uzmanı size bütün herşeyi aşama aşama anlatıyor, ilk iğneden bişey anlamadım, ikinci iğne yapılırken elektrik çarpmış gibi hissediyorsunuz, sonrasında bacaklarda sıcaklık hissi ve hissetmemeye başlıyorsunuz. O sırada sondam takılmış ameliyatım başlamış ben hiçbişey anlamamıştım. 4 dakika içerisinde oğlum geldi yanıma, 30 dakikada doğum tamamlandı. Odaya çıktığımda oğlumda hemen yanıma geldi ve ana oğul ilk süt serüvenimiz başladı.
Hastanede ihtiyacım olan şeyler;
Depend almanıza gerek yok ben L beden aldığım halde küçücüktü 110 kilo ile doğuma girdim ama yan odamda yatan bayan 80 kilo ile doğuma girmiş ona da küçük gelmiş. Boşuna masraf etmeyin özelde doğum yapıyosanız zaten sizin altınıza en büyük boy ped takıyorlar.
Lansinoh elektrikli göğüs pompası almanızı öneririm ben Chiccodan aldığımdan hiç verim alamadım eve çıktığım gibi eşimi gönderip Lansinoh aldırdım.
Benim gibi göğüs ucunuz yoksa aventin xs göğüs ucundan almanızı öneririm yoksa hastaneye yakın olan eczaneden 85 lira verip alabilirsiniz. Eminim dışarıda daha uygun fiyatlıdır.
Ben 1 adet lohusa geceliği ve 1 adet pijama üstü kullandım. 2 şer takım almıştım ama kullanmama gerek kalmadı.
bebek için ise ıslak mendil 2 paket alın biz yan odadan ıslak mendil istedik, bez karşılığında :)
bez 20 adet götürdüm gayet yetti.
evladınızı kucağınıza aldığınızda ki his hiçbirşeyde yokmuş buna inandım. Sorunsuz sıkıntısız bir şekilde 1 gece yatıp dün kendi isteğim ile taburcu oldum 2 gece hastanede kalmak istemedim.
sormak istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz. Hepinize ağrısız kolay doğumlar diliyorum:)