aLmisMomS Merhaba hanımlar yarın doğumum olacak benim 1-2 haftadır ciddi bulantım var. Acaba sebebi ne olabilir? Kordonu dolmadığı için 37+3 de alacaklar miniğimi Sezeryan ile acaba bunun stresi mi sardı beni yoksa başka sebep olabilir mi?