Elif4334 Semirayldrm1 eskişehir osmangazide doğum yaptım gelişim geriliği vardı bebeğimde suyum bitti 3 gün içinde sezeryanla doğum yapmak zorunda kaldım
Arzuylmz Bsrablgnekc devlet hastaneleri varsa üniversite eğitim araştırma hastaneleri onları da dene derim tek bi yerde kalma
AyeHakanKrk Bsrablgnekc doğumumu Alalh izin verirse kesin özelde yapıcam. Muayenelere hem özele hem devlete gidiyorum devlet daha yakın diye ama eş içeri almıyorlar insan kalabalığı 5 dk da bitiyor muayene soru sormasan doktor iyi diyip gecıyor ben özelden memnunum.
Belinaydengiz44 Özel hastahaneye gidiyorum medikal park nalan karacaoğlu gayet memnunum doğumu da orada yapicam allah izin verirse 😊