Ramiiremnaz09 Selam kızlar 38 haftalık hamileyim afedersiniz 10 gundur ishalim doğuma yakin normalmis diye okudum hep ama bu kadarı normal mi ne sancı var ne kasılma..benim gbi olan varmı şimdiden kusura bakmayın