Selver58 benim de yüksek çıkmıştı canım içtiğim Demir ilacından kaynaklı olarak onu bırakınca düştü doktorum da doğal beslenip Demir’i dengeleyeceksin dedi karaciğerlerin yüksek olması sorunundan daha iyidir o daha kötü oluyor dedi 3. Ayımdan beri sadece d vitamini kullanıyorum kan ilacı bile içmedim ben de yan etkileri olduğu için, korkmana gerek yok idrarda protein kaçağı olmadıktan sonra sıkıntı yok