37+1 de hastaneye yatisimiz yapılacak. Diyabet ve tansiyon hastası olduğum için henüz bir doğum belirtis olmamasına rağmen yarın ilaçlar ile doğumu başlatmak istiyor doktorum. Minik kızım bekledikçe irilesiyor çünkü. Doktorum ısrarla normal doğum taraftarı.gününu beklersek normal doğum yapamazsın bebek çok irilesir dedi. Bende doktoruma tamamen teslim olmuş durumdaykm. Başıma neler gelicem hiç bilmiyorum. Yarın dogmazs ise salı bir daha deneyecekmis, olmazsa Çarşamba birdaha. Dahada olmadı mecburen sezeryan. İnşallah yarın sağ salim dogurabilirkmde okadar sıkıntı çekmem. Kızımla banada dua ederseniz sevinirim.