Merhaba kızlar, cuma günü rutin randevum vardı. Doktor suyumun çok arttığını söyledi ve bebeğimde mide cebini göremediğini söyledi. Şeker ölçümünde sorun çıkmadı, bir dizi test yaptı sonucunu bekliyoruz. Bu haftaya kadar midesini hep görmüştük zaten ama sonradan böyle bir sorun yaşayan var mı? Doğum kanalına da henüz girmemiş. Su fazlalığı için ne yapabilirim bir sürü sorun saydı doktor yerde miyim gökte miyim bilmiyorum valla mahvoldum 😭. Yutak problemi varsa yeni doğan cerrahı olan hastahanede doğum yaparsın bile dedi yani 😭😭